Choose language:

Nasze certyfikaty
Jesteśmy najlepsi i mamy na to dowody!
CZYTAJ WIĘCEJ
Logistyka
Organizacja i planowanie przewozu towarów
CZYTAJ WIĘCEJ
Spedycja
Sprawny przepływ surowców i materiałów
CZYTAJ WIĘCEJ
Transport
Przewóz towarów w kraju i za granicą
CZYTAJ WIĘCEJ
Strona główna

Jak promować usługi transportowe?

Firma, której nie ma w Internecie nie istnieje. Istnieje gros osób, które popierają tę tezę. Nie da się bowiem ukryć, że aby zdobyć rzeszę klientów, każda firma, również transportowa, potrzebuje promocji, a Internet jest jedną z najskuteczniejszych form popularyzowania marki. Z jakich jego kanałów powinna korzystać firma transportowa, by skutecznie się wypromować? Kilka wskazówek poniżej. 

Strona www to podstawa

Funkcjonalna, przejrzysta strona www jest kluczowym aspektem promocji firmy w Internecie. Jest to swego rodzaju wizytówka, która często decyduje o tym, czy klient zdecyduje się skorzystać z usługi, czy też nie. Jeśli strona nie prezentuje się dobrze, klientowi może nasunąć się wniosek, że podobną jakość mają świadczone przez firmę usługi. I wówczas nawet, jeśli usługi reprezentują światowy poziom, traci to znaczenie wobec pierwszego wrażenia, jakie firma wywarła na osobach odwiedzających jej stroną. Z tego względu warto zainwestować w solidną stronę internetową, która będzie przejrzysta, czytelna i estetyczna. Powinna ona eksponować walory firmy, prezentować w atrakcyjny sposób oferowane przez nią usługi, a także umożliwiać szybkie nawiązanie z nią kontaktu przez potencjalnego klienta. 

Usługi transportowe na Facebooku

Wiele firm świadczących usługi transportowe posiada swój fan page na Facebooku. Jest to portal o największym zasięgu spośród wszystkich mediów społecznościowych. W Polsce korzysta z niego już ponad 14 milionów użytkowników. Profil firmy na tej platformie to świetna okazja, by dotrzeć ze swoją ofertą do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów. Z tego względu Facebook jest świetnym sposobem na promocję usług transportowych. Nie tylko ułatwia i usprawnia komunikację z potencjalnymi klientami, a le przede wszystkim umożliwia zapoznanie się z marką osobom, które nigdy nie dowiedziałyby się o jej istnieniu za pomocą tradycyjnych form reklamy. 

Portale biznesowe 

W reklamie usług transportowych w Internecie warto również pamiętać o jej promocji za pośrednictwem serwisów branżowych. Obecnie serwisów tego rodzaju jest coraz więcej, ponieważ temat transportu w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Użytkownicy portali transportowych najczęściej poszukują w ich obrębie rzetelnych informacji na temat szeroko pojętej branży TSL. Pokazując się jako firma kompetentna i profesjonalna w tym obszarze, przedsiębiorstwo ma olbrzymią szansę zyskać zaufanie i sympatię użytkowników portalu (potencjalnych klientów), co otwiera drogę do relacji biznesowej.

NASZA OFERTA